JE WIL DE HELM VAN WOUT VAN AERT? DAT KAN!

Wout van Aert ontwierp samen met Lazer en Red Bull twee helmen: de Strada KinetiCore en Vento KinetiCore. En die zien er fantastisch uit natuurlijk.

Wout van Aert pluk je met gemak uit het peloton. Dankzij zijn unieke Red Bull-helm zie je hem in één oogopslag naar voor schuiven, kop trekken of versnellen. Enkel Wout rijdt met die specifieke helm natuurlijk, als lid van een zeer selecte club topatleten wereldwijd. Maar iedereen met passie en drive verdient vleugels. Daarom sloeg Wout de handen in elkaar met Lazer en Red Bull om twee helmen te ontwikkelen waar iedereen mee kan rijden: de Strada KinetiCore en Vento KinetiCore. De eerste is een prachtige all-round helm die iedereen past, de laatste een special edition waar slechts 1994 stuks - niet toevallig het geboortejaar van Wout - van geproduceerd werden. Benieuwd hoe de helm er in het echt uitziet? Hou dan nu zaterdag Wout zeker in de gaten tijdens het eerste Monument van dit jaar: Milaan-San Remo!

"Ik heb de coolste helm van het hele peloton. Die is uniek en ik ben daar echt trots op. Lazer is al jaren mijn favoriete helm-merk, zelfs al van voor ik prof werd. Om die jarenlange en vooral succesvolle samenwerking te vieren, kreeg ik de kans om samen met hen en Red Bull mijn eigen helm te ontwerpen." - Wout van Aert
Bekijk/download de video hier.

Ik wil zo'n helm!

Op de website van Lazer vind je alle technische info van beide modellen en waar je die kan kopen. Of je neemt deel aan de Fly Like Wout Strava challenge natuurlijk. Daarmee kan je niet alleen een training met Wout zelf winnen, maar ook zo'n spiksplinternieuwe helm.

Fly like Wout?

Wout is een winnaar. Maar succes komt niet zomaar. Het is keihard werken. Consistentie is daarbij essentieel. Wout traint daarom zeer gericht meerdere keren per week. Op de fiets natuurlijk, maar hij houdt ook van hardlopen. En nu daagt hij België uit om hetzelfde te doen.

Samen met Red Bull stak hij immers een Strava challenge in elkaar: minstens drie keer per week 30 minuten fietsen of hardlopen. En dat voor drie weken lang. Wat je kan winnen?

• Iedereen die de challenge voltooit, krijgt in Strava de virtuele RED BULL FLY LIKE WOUT-badge.
  • 1000 atleten winnen Wouts eigen sixpack Red Bull Energy Drink.
  • 50 atleten winnen ook Wouts unieke helm: de Strada KinetiCore.
  • 1 gelukzak wint ook de training met Wout van Aert.

Ready?

Je kan je vanaf nu aanmelden voor RED BULL FLY LIKE WOUT op Strava. De ‘streak challenge’ zelf - wat inhoudt dat je er best vanaf dag 1 voor gaat - start op maandag 3 april 2023.

Ga naar redbull.be/flylikewout voor meer info en vergeet niet om lid te worden van de Red Bull Belgium Strava Club op strava.com/clubs/redbullbe voor de recentste info.

PERSINFO - Niet voor publicatie

press@redbull.be